Πες το Δυνατά
Αυτό είναι το βασικό μήνυμα της awareness καμπάνιας για την Αξονική Σπονδυλοαρθρίτιδα που τρέξαμε για την AbbVie Ελλάδας στο digital περιβάλλον.
Βασικός στόχος της καμπάνιας ήταν η ενημέρωση των ασθενών για την πάθηση και τα συμπτώματά της και η προτροπή να απευθυνθούν στον Ρευματολόγο τους, εάν έχουν κάποια από τα συμπτώματα αυτά, καθώς υπάρχουν λύσεις που μπορούν να βελτιώσουν αισθητά την ποιότητα ζωής τους.
Social media posts, Google ads, Web videos καθώς και το website pestodynata.com ήταν τα μέσα που αξιοποιήθηκαν για την digital επικοινωνία της καμπάνιας.
Η χρήση ιδιαίτερων φωτογραφιών που απεικονίζουν ένα ηχείο στην πλάτη του ασθενή σε συνδυασμό με το δυναμικό και στακάτο μήνυμα της ενέργειας αλλά και το wordmark που παραπέμπει σε κύμα ήχου αποτέλεσαν τα "κλειδιά" για την αισθητική της καμπάνιας "Πες το Δυνατά".
Facebook και Instagram content
Δημιουργία και ανάρτηση 15 posts, συνδυάζοντας διαφορετικά formats (photo, video, reels) σε Facebook και Instagram που "έφτασαν" σε 389.886 χρήστες.
Google Ads kai Display Campaigns
H google καμπάνιας μας έφτασε τις 6,92 εκατομμύρια εμφανίσεις και πάνω από 61 χιλιάδες clicks στο website μέσα στους 3 πρώτους μήνες.
Video shooting με κύριο ζητούμενο την ανάδειξη των συμπτωμάτων της Αξονικής Σπονδυλοαρθίτιδας και τις δυσκολίες που προκαλούν στην καθημερινότητα των ασθενών.
#ΠεςτοΔυνατά #ΑξονικήΣπονδυλοαρθρίτιδα #ΜίλαγιατηνΑξΣπΑ

___Δείτε περισσότερα projects___

Back to Top