#τοΝΟΥσου
Digital καμπάνια ενημέρωσης για τη Bristol Myers Squibb Ελλάδας.
5 visuals και ένα website σχεδιάστηκαν με σκοπό να ενημερώσουν το κοινό για την πολλαπλή σκλήρυνση και συγκεκριμένα για τις νοητικές διαταραχές που επιφέρει και τις σημαντικές επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στη ζωή των ασθενών.
5 «εναλλακτικά» visuals μας βοηθούν να δείξουμε την πολυπλοκότητα και παράλληλα την ομορφιά αυτού του οργάνου.
Τα key visuals αποτελούνται από την αναγνωρίσιμη εικόνα του εγκεφάλου σε συνδυασμό με ένα οπτικό twist ❤️
Μέσα από τις συγκεκριμένες εικόνες προβάλλουµε πόσο σηµαντική είναι η φροντίδα και η προστασία του εγκεφάλου και πόσο σύγχρονα artificial µοιάζουν οι λειτουργίες του.
2 videos με ανθρώπους που γνωρίζουν την πολλαπλή σκλήρυνση έρχονται να πλαισιώσουν την καμπάνια ενημέρωσης.
Το 1ο με τον καθηγητή Νικόλαο Γρηγοριάδη, καθηγητή Νευρολογίας ΑΠΘ, ο οποίος μας περιγράφει τα "κρυφά" συμπτώματα της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Στο 2ο video έχουμε τον Παναγιώτη Σεμασιώτη, ασθενή με πολλαπλή σκλήρυνση, ο οποίος μας μιλά για την καθημερινότητά του με τη νόσο και πως αυτή επηρέασε τη ζωή του.
πολλαπλή σκλήρυνση είναι μία χρόνια αυτοάνοση και νευροεκφυλιστική νόσος, η οποία επηρεάζει 21.000 ανθρώπους στην Ελλάδα και 2,8 εκατομμύρια παγκοσμίως.

___Δείτε περισσότερα projects___

Back to Top